Projektarbetet

2012-03-02

"Goodiebag", tack till Månsgård Ridsport, Krafft och Vitamin Well


Affischen som sattes upp i NV Skåne, tack till colourcenter som gjorde att detta kunde göras med stil. Tackar även Hästfocus för sitt fina reportage och Tidningen Ridsport för annonsen och ett stort tack till Åstorpsortens Ryttarförening som ställde upp med ridhus, högtalar system och hinderpark.

Full rulle i Sekretariatet hela kvällen

Ryttare med ponny

Åskådare som bet ihop i kylan istället för att sitta uppe i cafeterian

Ryttare med ponny

Försäljning av kakor, bullar och dryck. Även dessa intäkter gick oavkortat till Svenska Hästars Värn.

Banvandring.

Sjukvårdare. Lyckligtvis skedde det inga skador under kvällen och allt flöt på väldigt bra.

Då jag satt i sekretariatet hade jag inte någon chans att gå runt och fotografera. Bilderna ovan är tagna utav Heléne Bencker som var på plats som representant för Svenska Hästars Värn.

 

Jag vill först och främst tacka min skola, Cultura Gymnasium för att få arrangera detta projekt. Jag vill även tacka alla sponsorer, funktionärer och tävlande. Utan Er hade detta inte varit möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback